Gyakran Ismételt Kérdések

Üdvözöljük a Juhosfotó Gyakran Ismételt Kérdések oldalán, reméljük kérdéseire választ talál itt, amennyiben az oldal elolvasása után is lenne még kérdése szívesen állunk rendelkezésre elérhetőségeinken telefonon és emailben egyaránt. Aktuális elérhetőségünket a Főoldalon találja.

Hogyan tudok rendelni fényképkidolgozást?

Rendszerünk létrehozásakor igyekeztünk a minnél egyszerűbb, ám korszerű fényképkidolgozó oldalt létrehozni. A fényképek kidolgozására a FÉNYKÉPKIDOLGOZÓ aloldalunkon nyílik lehetősége. A fényképek kidolgozásához elsőként el kell dönteni, hogy maximálisan mekkora méretű papír alapú fényképet szeretnénk a kezünkben látni. 21x30-as méretig a Fényképek feltöltése gombra kattintva tölthetjük fel digitális képeinket.

Amennyiben nagyobb, akár 120x180-as ún. poszterképeket szeretnénk kidolgoztatni, akkor a Poszterek, nagyítások gombra kattintva tölthetjük fel képeinket.

Hogyan tudok rendelni fényképes naptárt?

A fényképek kidolgozására a NAPTÁRKIDOLGOZÓ aloldalunkon nyílik lehetősége. A fényképek kidolgozásához elsőként el kell dönteni, hogy a rendelkezésre álló sablonok közül melyiket szeretné megrendelni. Ezután Fényképek feltöltése naptárhoz gombra kattintva tölthetjük fel digitális képeinket.

Milyen korlátozások vannak a képek feltöltésével kapcsolatban?

Fényképek kidolgozásánál maximum 500 kép feltöltése engedélyezett, az egyes képek mérete nem haladhatja meg a 20 MB-os határt. Amennyiben több képet jelöl ki, akkor erről a feltöltés befejeztével hibaüzenetet kap. Amennyiben több fényképet szeretne kidolgoztatni a megengedettnél, kérjük, azt két megrendelésben tegye meg.

Naptár rendelés esetén a megengedett maximális feltöltési darabszám 20 digitális kép, képenként 20 MB-os méret korlátozással.

Hogyan történik egy rendelés menete?

Egyszerű és gyors, igyekeztünk az Önök korábbi véleményét figyelembe venni a kialakítás során. Átlagosan 5 perc alatt leadhatja képeit laborunkba kidolgozásra. A fényképek feltöltése az Ön internet előfizetésével járó sebességtől is függ, ez befolyásolhatja a folyamat idejét.

Fénykép- és poszterkidolgozás esetén:
Fényképek feltöltése->Elérhetőségek megadása->Képek méreteinek, darabszámainak és extra kidolgozási igények megadása->Szállítási és fizetési adatok megadása ->Rendelés beküldése a laborba
Fényképes naptár rendelése esetén:
Sablon kiválasztása->Fényképek feltöltése->Elérhetőségek megadása->Képek és napároldalak összerendelése->Szállítási és fizetési adatok megadása ->Rendelés beküldése a laborba

Miért kell megadnom elérhetőségeim?

A rendelés nyomonkövetéséhez elengedhetetlenül szükségesek a kért adatok, a rendelés elkészültekor ezeken az elérhetőségeken értesítjük, hogy átveheti megrendelt fényképeit. Emiatt kérjük, olyan elérhetőségeket adjon meg, amelyet figyelemmel kísér rendszeresen. Amennyiben telefonos értesítést kér, kérjük a megrendelési fázis utolsó lépésében található megjegyzés rovatban jelezze munkatársainknak. Természetesen vállalkozásunk irányelveinek megfelelően adatait nem adjuk ki harmadik félnek, szigorúan belső informatikai rendszerünkben kerülnek tárolásra.

Van minimális rendelési követelmény?

Az on-line rendelés során a minimális rendelési összeg 300 Ft, ez alatt is rendelhet fényképeket, azonban a rendszer ezt ki fogja egészíteni a minimális összeg erejéig. Célszerű ilyen esetekben több képet megrendelni, így ugyanazért a minimális 300 Ft-os árért több képet kap.

Milyen átvétlei módok állnak rendelkezésre?

Személyes átvételi lehetőségre üzleteinkben nyílik lehetőség, amelyek elérhetőségéről juhosfoto.hu oldalunk Üzleteink menüpontjában talál információt.
Lehetősége van Foxpost csomagközvetíítő szolgáltatás igénybevételére is, a megrendelés utolsó menetében a foxpost csomagkereső térképén bejelölve a kívánt helyet. Amennyiben előre szeretne tájékozódni a lehetséges átvételi csomagautomatákról megteheti a FOXPOST oldalán.
Amennyiben házhozszállítást szeretne igényelni, válassza a futárszolgálattal történő kiszállítást.

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?

Személyes átvétel esetén készpénzzel tudja üzleteinkben megrendelését kifizetni. Kiszállítás esetén előreutalással teljesítheti fizetési kötelezettségét, amelyet a megrendelést visszaigazoló e-mailben küldött információk alapján tehet meg.

El szeretnék állni a megrendeléstől, hogyan tehetem meg?

Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelést az Ön kifejezett kérésére, egyedi személyre szabottan készítettük el. Ezáltal a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. 29. § (1) rendelet értelmében Ön, mint fogyasztó az alábbiak szerint nem gyakorolhatja a 20. § a), c) és m) pontjai szerinti elállási jogát:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a fent hivatkozott Korm. rendelet 20. § szerinti jogát.
A kormányrendelet ezen esetekben nem kötelezi a Szolgáltatót sem a termékek visszaszállítására, sem a díjak visszafizetésére.
Ebbe a körbe tartozik a fotószolgáltatás is.

Mit jelent a KépPont-rendszer?

Visszatérő megrendelőink kedvezményre jogosító rendszere.
Hogyan gyűjthet képPONTokat?
- Fényképek rendelésével REGISZTRÁLT ÜGYFELEINKNEK 10% KEDVEZMÉNY a LISTAÁRAINKBÓL, amelyet képpontokban írunk jóvá és érvényesíthet a következő rendelésnél! (minimális rendelési összeg 300 Ft)
A feltüntetett árak kizárólag az interneten leadott rendelésekre vonatkoznak! 1 képPONT = 1 Ft
Hogyan tudom érvényesíteni a képpontjaimat?
Egy megrendelésnél a rendelkezésére álló képpontok maximum 50%-át tudja érvényesíteni a várakozó képpontok aktiválásával. - Rendeléskor az utolsó lépésben, a képpontok aktiválása gomb megnyomására a rendelkezésére álló levonható képpontok a számlából levonásra kerülnek.
Továbbgyűjthetők a képpontjaim? - Igen
Amennyiben egy rendelésnél kihagyja a várakozó képpontok aktiválását, a rendszer továbbviszi azt, és hozzáírja az aktuális rendelés után járó képpontokat is.

Hogyan tudok regisztrálni az oldalra?

On-line kidolgozó rendszerünkben az elérhetőségei megadásával, a megrendelés utolsó fázisaként megjelenő jelölőnégyzet kiválasztásával. Ezután a vásárlásai után járó kedvezményre jogosító képpontokat is jóváírjuk.

Hogyan értesülhetek akciókról?

Regisztrált felhasználóink hírlevél formájában értesítést kapnak legújabb újdonságainkról, amelyek kiküdése alkalomszerű. Hírlevelünkről az emailben található link kattintásával leiratkozhat, ebben az esetben képpontjai elvesznek.

Kérdéseimet milyen e-mail címre küldhetem?

Amennyiben lenne még felmerülő kérdése, észrevétele szívesen vesszük, kollégáink mihamarabb válaszolnak azokra. Kérjük a e-mail címen elérhető ügyfélszolgálatunknak írjon!

Online fotókidolgozás: kényelmes, gyors.
Otthonról kényelmesen elküldheti képét laborunkba, mi azokat két munkanap alatt elkészítjük! Egyedi fényképes naptárat szeretne? Mi megoldjuk!

Kipróbálom